Budapest KáVé - Utolsó kommentek
blfr2@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://budapestkave.blog.hu/2010/03/31/koszonjuk_a_boldogtalan_parokat_a_rossz_szexet_es_kenyszercsaladokat_elvira_neni/full_commentlist/1#c28627494
Válasz erre: Köszönjük a boldogtalan párokat, a rossz szexet és kényszercsaládokat, Elvira néni!
2015-11-20T11:47:23+01:00
2015-11-20T11:47:23+01:00
manyu
http://blog.hu/user/323782
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/03/31/koszonjuk_a_boldogtalan_parokat_a_rossz_szexet_es_kenyszercsaladokat_elvira_neni?full_commentlist=1#c27426742" class="reply_nick_175314" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 27426742 );">@Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol)</a>: <br />
Köszi ezt a kommentet,annyira nagyon tetszett,hogy még jobb lett a napom :) alakítani kellene egy klubbot ugyanis én ilyen emberekkel szeretnék beszélgetni a ráérő időmben.<br />
Tudom,hogy régi hozzászólás és még soha nem is írtam semmihez de ehhez fogható találó dolgot is ritkán látok :)
https://budapestkave.blog.hu/2010/03/31/koszonjuk_a_boldogtalan_parokat_a_rossz_szexet_es_kenyszercsaladokat_elvira_neni/full_commentlist/1#c27426742
Válasz erre: Köszönjük a boldogtalan párokat, a rossz szexet és kényszercsaládokat, Elvira néni!
2015-06-27T07:37:30+02:00
2015-06-27T07:37:30+02:00
Leonardo Di Cabrio (ex-Fidel Castrol)
http://blog.hu/user/175314
Kedves Cikkíró!<br /><br />
Fogalmazgattam magamban egy hosszabb levelet, de a "magyarázd el egy pontnak, hogy mi az a gömb" elve mentén ezt az ötletet elvetettem.<br /><br />
Megpróbálom ezért summázni (sem Lux Elvirával, sem az adott esettel nem foglalkozva): ha hiszi, ha nem, nem az Ön p#nájáról szól a házasság. Az egy összetettebb dolog, nem megyek bele, félek, mivel nincs benne része, empirikus vitába nem bocsátkozhatunk. A partvonalról pedig remek dolog beugatni. <br /><br />
Valóban, századforduló kellett hozzá, hogy sok ilyen klassz, felvilágosodott gondolattal találkozzunk. "Keress egy férfit, aki jól megbasz, a család egységes az egy másodlagos dolog. Ne vedd komolyan a házassági esküdet, mert első a jó orgazmus. Nem fontos az eskü, hogy egészségben, betegségben, míg a halál el nem választ." <br /><br />
De tényleg muszáj vagyok kicsit kitérni mégis az esetre. A férfi puha és kis pöcsű, haszontalan alakként van beállítva, szélsőségesen szükségtelen karakterként.<br />
Mégis van a hölgynek két gyereke tőle! Akkor hol a hiba? Ki is hibázott? Talán senki, talán mindketten.<br /><br />
Akkor a gondot együtt kellene megoldani.<br /><br />
Együtt, ez a kulcsszó, amit Ön nem ismer, mert csak az alhasára fókuszál.<br /><br />
Kívánok Önnek sok-sok sikítós orgazmust, apakép nélkül felnövő gyermekeket, rossz házasságot és sok ilyen remek gondolatot, mint ez volt.<br /><br />
Kérem ne feledje a mondást: mutass egy jó nőt és mutatok egy pasit, aki unja dugni.<br /><br />
Megszűnő tisztelettel,<br />
Leonardo (szintén jogász)<br /><br />
ui. teljesen véletlenül tévedtem a blogra egy keresés nyomán, a háttér nagyon ötletes
https://budapestkave.blog.hu/2010/03/31/koszonjuk_a_boldogtalan_parokat_a_rossz_szexet_es_kenyszercsaladokat_elvira_neni/full_commentlist/1#c17833812
Válasz erre: Köszönjük a boldogtalan párokat, a rossz szexet és kényszercsaládokat, Elvira néni!
2012-09-18T07:27:59+02:00
2012-09-18T07:27:59+02:00
herélt tyúk
http://blog.hu/user/647214
Értem, hogy a nő (Krisztina) pártján vagy, hiszen nő vagy. Meg igazságosztó. De főleg annak van igaza, aki a te igazadat vallja.<br />
De ez a csúnya felelősséghárítás mégsem helyénvaló itt. Lehet itt köpködni, hogy Elvira néni így meg úgy. Viszont ha ennyire tökös a csaj (csípem ezt a fajtát), akkor van szája, elmondja mi a baj, lehetőleg nőies eleganciával. És nincs szüksége arra, hogy egy igazmondó léleklátó egy blogon kiteregesse, mi is a pálya.<br />
Jaj, bocs, biztos kicsi a farkam, azért lázadt fel az egóm. De nem baj, manapság már mindenre létezik plasztika.
https://budapestkave.blog.hu/2011/05/05/vegyetek_le_a_mocskos_kezeiteket_a_testemrol/full_commentlist/1#c13705530
Válasz erre: Vegyétek le a mocskos kezeiteket a testemről!
2011-06-09T17:55:48+02:00
2011-06-09T17:55:48+02:00
mezítlábasfellebbezés
http://blog.hu/user/364148
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2011/05/05/vegyetek_le_a_mocskos_kezeiteket_a_testemrol?fullcommentlist=1#c13701947" class="reply_nick_430843" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13701947 );">@Auver Doser</a>: ja, és sok örömet kívánok a "meglehetős" (:D:D:D:D) terhességedhez!
https://budapestkave.blog.hu/2011/05/05/vegyetek_le_a_mocskos_kezeiteket_a_testemrol/full_commentlist/1#c13705521
Válasz erre: Vegyétek le a mocskos kezeiteket a testemről!
2011-06-09T17:54:47+02:00
2011-06-09T17:54:47+02:00
mezítlábasfellebbezés
http://blog.hu/user/364148
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2011/05/05/vegyetek_le_a_mocskos_kezeiteket_a_testemrol?fullcommentlist=1#c13701947" class="reply_nick_430843" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13701947 );">@Auver Doser</a>: teljesen egyetértek a magzati korban kimutatható maradandó sérüléssel született gyerekkel kapcsolatban a véleményeddel. Ti. hogy ha már tudjuk, hogy baj van, talán "mindenkinek jobb" úgy, ha meg sem születik. Ez persze támadható álláspont nagyon is, de felelőtlenségnek tartom azt, hogy egy sérült gyerek megszülése és gondozása még minimum két egészséges ember életét teszi/teheti tönkre.<br />
Ma pedig már azt olvastam, hogy az EUnak sem tetszik a kampány, vissza is követelhetik a rá felhasznált uniós támogatást. <a rel="nofollow" href="http://www.origo.hu/itthon/20110608-nincs-osszhangban-az-europai-unio-progress-programjanak-szabalyaival-az-abbol.html">www.origo.hu/itthon/20110608-nincs-osszhangban-az-europai-unio-progress-programjanak-szabalyaival-az-abbol.html</a><br />
Ennek azért örülök!
https://budapestkave.blog.hu/2011/05/05/vegyetek_le_a_mocskos_kezeiteket_a_testemrol/full_commentlist/1#c13701947
Válasz erre: Vegyétek le a mocskos kezeiteket a testemről!
2011-06-09T12:45:00+02:00
2011-06-09T12:45:00+02:00
Auver Doser
http://blog.hu/user/430843
szívemből szóltatok! <br />
nagyonis gyerekpárti vagyok, ráadásul meglehetősen terhes 2. - tervezett - gyermekemmel.<br />
ha nem látnám a lehetőséget a biztonságos (fel)nevelésére (anyagi és lelki értelemben), nem beszélve arról, ha esetleg előre látható rendellenességet állapítottak volna meg - kövezni most! - elvetettem volna. gondolkodó ember vagyok, tisztában a lehetőségeimmel és a személyes határaimmal. pl. azzal, hogy nem lenne erőm hozzá, hogy mindkettőnk (hármunk) életét is egy beteg, önálló életre képtelen gyermek életben tartására, ápolására fordítsam, s esetleg mégis idő előtt elveszítsük őt... miközben mélységesen tisztelem azokat, akiknek ezt adja a sors, s ők emelt fővel (vagy máshogy...) helytállnak. remélem minden rendben lesz... az ilyen féltéglávalveremamellemnők és férfiak, akik szerint az abortusz tiltandó (stb.) sőt, tipikus példái a rendkívül gyenge beleérző képességgel és kellemesen közepes vagy jó életszínvonallal megáldott embereknek (meg még lehetne cizellálni). eleve olyan ez, mint A DROG... miért, mi az? fű? gomba? LSD? heroin? nyugtatók alkohollal? hónapról hónapra továbbfejlesztett olyan tabletták, amelyek hatóanyaga ma még épp legális, de holnap be lesz tiltva? vagy tán a kávé? olyanok hívják mindig DROGOKnak - miközben az oly hőn féltett fiatalságért "aggódnak",- akik kávén kívül még egyiket sem próbálták, s sosem mélyedtek el a szakirodalomban, hogy igazán képben legyenek. olyanok, akik félnek a tudatuk alá nézni, s félnek a mások tudatától is. tán vannak köztük borpince tulajdonosok is....:)<br />
ronda egy szó az ABORTUSZ. miért választja valaki? nem szerelemgyerek? talán erőszak? vagy épphogy szerelemből fogant, csak túl fiatalon? nincs rá hely, nincs rá pénz, s így elvész a többi is… túl későn jött? sokadik gyerek? vagy jókor „csúszott be”, de a hősszerelmes gyáva nyúllá, esetleg erőszakos vaddisznóvá változott? mi van azzal, ha egy óvatlan együttlét nem várt gyümölcse épp egy másik családot bombázna szét?<br />
szóval össze van itt is mosva minden, egy kifjezés mögé, pedig 1000 ok (nem kívánt hatás) lehet.<br />
sokszor szimpla felelőtlenség az ok, amiért valaki ezt választja. de még mindig inkább ez, mint az általatok részletezett hiába jött ember, aki kezdettől fogva szorong és szenved, aki csak belecsöppent, akinek vagy a szeretet, vagy minden más is hiányozni fog mindig. s vagy kibírja, vagy rontja majd a társadalmi statisztikákat, egészség, bűnözés, adófizetés terén.<br />
sok általánosítót írtam, nyilván, így fért ide… talán kihámozható, amit gondolok erről.<br />
ja igen, az örökbefogadásnak kb. 1 hónapnak kéne lennie. hogy amikor otthagynak egy inkubátorban (és nem a kukában) egy csecsemőt, akkor az erről értesülő, gyermek után áhítózó, de meddő nő/házaspár megmenthesse, s közben boldog szülővé válhasson.
https://budapestkave.blog.hu/2011/05/05/vegyetek_le_a_mocskos_kezeiteket_a_testemrol/full_commentlist/1#c13467361
Válasz erre: Vegyétek le a mocskos kezeiteket a testemről!
2011-05-12T21:26:19+02:00
2011-05-12T21:26:19+02:00
mezítlábasfellebbezés
http://blog.hu/user/364148
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2011/05/05/vegyetek_le_a_mocskos_kezeiteket_a_testemrol?fullcommentlist=1#c13463287" class="reply_nick_65201" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13463287 );">@szekertabor</a>: azt hiszem válaszoltam is oda, ha nem nyelte el a blogmotor...
https://budapestkave.blog.hu/2011/05/05/vegyetek_le_a_mocskos_kezeiteket_a_testemrol/full_commentlist/1#c13463287
Válasz erre: Vegyétek le a mocskos kezeiteket a testemről!
2011-05-12T13:59:44+02:00
2011-05-12T13:59:44+02:00
szekertabor
http://blog.hu/user/65201
Az abortuszról és az eutanáziáról:<br /><a rel="nofollow" href="http://provo.blog.hu/2011/05/10/emberoles_alfatol_omegaig">provo.blog.hu/2011/05/10/emberoles_alfatol_omegaig</a>
https://budapestkave.blog.hu/2011/05/05/vegyetek_le_a_mocskos_kezeiteket_a_testemrol/full_commentlist/1#c13435686
Válasz erre: Vegyétek le a mocskos kezeiteket a testemről!
2011-05-09T14:26:50+02:00
2011-05-09T14:26:50+02:00
Bobi22
http://blog.hu/user/469943
Arról nem beszélve, hogy a témában én eddig csak férfiakat láttam nyilatkozni a sajtóban. Tisztelt honatyáink biztosan tisztában vannak azzal, hogy mi játszódik le ilyenkor egy nő fejében...<br /><br />
Amúgyis, hová szüljön az ember gyereket, ha a bölcsődékben sincs elég férőhely, hogy az ember lánya visszamenjen, ha voltak olyan felelőtlenek, hogy csak egy gyerkőcnek készítették elő "anyagilag" a terepet. (Vagy annak se, ma már ez sem állítható bizonyossággal.) Az a baj, hogy a kampányokkal nem oldják meg a problémát, inkább adják oda az árát férőhelybővítésre...
https://budapestkave.blog.hu/2011/05/05/vegyetek_le_a_mocskos_kezeiteket_a_testemrol/full_commentlist/1#c13411367
Válasz erre: Vegyétek le a mocskos kezeiteket a testemről!
2011-05-06T09:50:33+02:00
2011-05-06T09:50:33+02:00
mezítlábasfellebbezés
http://blog.hu/user/364148
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2011/05/05/vegyetek_le_a_mocskos_kezeiteket_a_testemrol?fullcommentlist=1#c13407323" class="reply_nick_54571" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13407323 );">@Quadrille Lobster</a>: egyetértek... És abba sem gondol bele senki, hogy Ratkó Anna elhibázott "népesedéspolitikája" is visszaüt most - azt nyögjük, szóval talán nem kellene megismételni, hogy a dédunokáink meg minket nyögjenek... <br /><br />
Kár, hogy az előrelátás valahogy elvész a politikusoknál, ha a parlament falain belül ülnek. Akkor csak az a négy év számít, az nem, hogy annak eltelte után is élni kell valahogy :(
https://budapestkave.blog.hu/2011/05/05/vegyetek_le_a_mocskos_kezeiteket_a_testemrol/full_commentlist/1#c13407323
Válasz erre: Vegyétek le a mocskos kezeiteket a testemről!
2011-05-05T18:16:02+02:00
2011-05-05T18:16:02+02:00
Quadrille Lobster
http://blog.hu/user/54571
Arról nem is beszélve, hogy azokból a magzatokból, akiket nem kíván az anya, nagy eséllyel az átlagnál fejletlenebb empátiával rendelkező, önygilkosságra hajlamosabb felnőtt lesz. Hiába titkolja az anyja, a megszülető gyermek meg pontosan fogja érezni, hogy nem kívánják és az ő létét okolják mindenért. Van, aki arra sem veszi a fáradságot, hogy titkolja a gyerek előtt. Akkor meg szorongó, önértékelési zavarral küszködő, depressziós felnőtt lesz belőle. <br /><br />
De nem baj, fizet adót meg nyugdíjjárulékot. <br /><br />
Azért akarják, mert a jóéti rendszerekről kiderült, hogy piramisok. És ezért a politikus uraknak incs kedvük a saját előre nem látásukat okolni, legfeljebb mutogatnak vissza Beveridgre meg Kádárra,hogy ő kezdte. <br /><br />
Legfeljebb ahhoz van kedvük, hogy a demográfiára fogják a dolgot. (Pedig ha nem létezett volna megbízható hormonális fogalmzásgátlás már a hatvanas évek óta, már mostanra kinőttük volna a földet boldog szegénységben és általános írástudatlanság közepette. De nem baj, mi azokat okoljuk, akik családokat terveznek, nem csak úgy beesnek a porontyok egymás után, mint valamiféle természeti csapás. Arra nem gondolnak, hogy családtervezés lehetősége híján azok az áldott jó nagyszülők sem szültek volna 10-et 14 terhességből, egyszerűen a feleség termékenységétől meg az ura libidójától függöt, hogy hol ér véget a sor. Az eltartásukról 2-3 gyerek valszeg jobban tudott volna gondoskodni, mint 10 tanulatlan napszámos, akit így kinyomtak. És nem, a gyerekeket nem szokták automatikusan szeretni. Az az oxitocin és annak elmúlik a hatása. <br /><br />
Szóval az az áldottt sok gyerek nem volt tervezett, hanem valahol a természeti csapás, a társadalmi követelmény és a nyugdíjbiztosítás, meg a munkáskéz határán mozgott a dolog. <br /><br />
Különben most olvastam, hogy még a hatvanas években Amerikában is termékenységi kutatásnak kellett álcázni a tabletta kifejlesztését és még utána is tiltották a tesztelést, nem vásárolhattak laboreszközöket, satöbbi. Nehogy elfogyjon az alattvaló. <br /><br />
Szép dolgok ezek.
https://budapestkave.blog.hu/2011/03/08/egy_nonapi_vajon/full_commentlist/1#c13122673
Válasz erre: Egy nőnapi vajon…
2011-04-05T09:07:16+02:00
2011-04-05T09:07:16+02:00
Szexofon
http://blog.hu/user/215693
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2011/03/08/egy_nonapi_vajon?fullcommentlist=1#c13120003" class="reply_nick_364148" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13120003 );">@mezítlábasfellebbezés</a>: Azt nem hiszem :-)<br />
Inkább azt, hogy mindkettő (virágozás és együttlevés is :-D) ugyanarról a tőről fakad...
https://budapestkave.blog.hu/2011/03/08/egy_nonapi_vajon/full_commentlist/1#c13120003
Válasz erre: Egy nőnapi vajon…
2011-04-04T21:23:50+02:00
2011-04-04T21:23:50+02:00
mezítlábasfellebbezés
http://blog.hu/user/364148
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2011/03/08/egy_nonapi_vajon?fullcommentlist=1#c12849649" class="reply_nick_215693" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12849649 );">@Szexofon</a>: lehet, hogy ezért vagytok még 10 év után is együtt???<br />
(bocsánat a késői reagálásért... :S)
https://budapestkave.blog.hu/2011/03/08/egy_nonapi_vajon/full_commentlist/1#c12849649
Válasz erre: Egy nőnapi vajon…
2011-03-09T13:26:15+01:00
2011-03-09T13:26:15+01:00
Szexofon
http://blog.hu/user/215693
Minden nap udvarolok neki és virágot soha, de soha nem alkalomra szoktam venni, hanem spontán és kiszámíthatalan esetekben. Erre ügyelek!<br />
Most volt 10 éve, hogy megismerkedtünk...
https://budapestkave.blog.hu/2011/02/13/te_az_vagy_amit_megeszel_kezmuves_magyar_izek_vasara/full_commentlist/1#c12565789
Válasz erre: Te az vagy, amit megeszel? – Kézműves Magyar Ízek Vására
2011-02-14T15:23:45+01:00
2011-02-14T15:23:45+01:00
weekthor
http://blog.hu/user/273232
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2011/02/13/te_az_vagy_amit_megeszel_kezmuves_magyar_izek_vasara?fullcommentlist=1#c12563514" class="reply_nick_38892" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12563514 );">@9b29w4</a>: Köszönet az észrevételért! Bele is karmoltunk azon nyomban! :)
https://budapestkave.blog.hu/2011/02/13/te_az_vagy_amit_megeszel_kezmuves_magyar_izek_vasara/full_commentlist/1#c12563514
Válasz erre: Te az vagy, amit megeszel? – Kézműves Magyar Ízek Vására
2011-02-14T12:26:45+01:00
2011-02-14T12:26:45+01:00
9b29w4
http://blog.hu/user/38892
Bocs. Nem "vettük a fáradtságot", hanem "vettük a fáradságot".
https://budapestkave.blog.hu/2011/01/06/a_muveszlelkekrol/full_commentlist/1#c12098782
Válasz erre: A művészlelkekről
2011-01-06T18:22:31+01:00
2011-01-06T18:22:31+01:00
mezítlábasfellebbezés
http://blog.hu/user/364148
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2011/01/06/a_muveszlelkekrol?fullcommentlist=1#c12095500" class="reply_nick_359329" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12095500 );">@L. D.</a>: ki is javítottam, köszi!
https://budapestkave.blog.hu/2011/01/06/a_muveszlelkekrol/full_commentlist/1#c12098753
Válasz erre: A művészlelkekről
2011-01-06T18:20:41+01:00
2011-01-06T18:20:41+01:00
mezítlábasfellebbezés
http://blog.hu/user/364148
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2011/01/06/a_muveszlelkekrol?fullcommentlist=1#c12095500" class="reply_nick_359329" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12095500 );">@L. D.</a>: igaz-igaz... a beidegződés teszi biztos :)
https://budapestkave.blog.hu/2011/01/02/jol_el_lehet_bambulgatni_igy_a_semmibe_interju_kiss_tibivel_a_quimby_frontemberevel/full_commentlist/1#c12096140
Válasz erre: "Jól el lehet bambulgatni így a semmibe" - interjú Kiss Tibivel, a Quimby frontemberével
2011-01-06T14:59:53+01:00
2011-01-06T14:59:53+01:00
weekthor
http://blog.hu/user/273232
Nem tugggggyuk. De ha tudnánk sem árulnánk el, muhahahaha! :D :D :D
https://budapestkave.blog.hu/2011/01/02/jol_el_lehet_bambulgatni_igy_a_semmibe_interju_kiss_tibivel_a_quimby_frontemberevel/full_commentlist/1#c12095668
Válasz erre: "Jól el lehet bambulgatni így a semmibe" - interjú Kiss Tibivel, a Quimby frontemberével
2011-01-06T14:27:36+01:00
2011-01-06T14:27:36+01:00
L. D.
http://blog.hu/user/359329
Hova utazik Ázsián belül a frontember úr? (már ha publikus az információ)
https://budapestkave.blog.hu/2011/01/06/a_muveszlelkekrol/full_commentlist/1#c12095500
Válasz erre: A művészlelkekről
2011-01-06T14:17:01+01:00
2011-01-06T14:17:01+01:00
L. D.
http://blog.hu/user/359329
Csak annyi kiegészítés, hogy a Btk. így leírva leginkább büntető törvénykönyvet jelent, a bölcsészkar az a BTK... nem teljesen ugyanaz :D<br />
Egyébként jó a cikk, több ismerősömre is illik a leírás.
https://budapestkave.blog.hu/2010/08/31/muanyag_motoron_tamadnak_az_anyaszomoritok/full_commentlist/1#c12084557
Válasz erre: Műanyag motoron támadnak az anyaszomorítók
2011-01-05T16:26:56+01:00
2011-01-05T16:26:56+01:00
RDK
http://blog.hu/user/504416
Mammamia! Sikerült egy 20 éves csitrit keresztezni egy 80 éves bogaras öregasszonnyal. <br />
okoska vagy nagyon
https://budapestkave.blog.hu/2011/01/02/jol_el_lehet_bambulgatni_igy_a_semmibe_interju_kiss_tibivel_a_quimby_frontemberevel/full_commentlist/1#c12080797
Válasz erre: "Jól el lehet bambulgatni így a semmibe" - interjú Kiss Tibivel, a Quimby frontemberével
2011-01-05T11:51:13+01:00
2011-01-05T11:51:13+01:00
weekthor
http://blog.hu/user/273232
Tényleg az! :)
https://budapestkave.blog.hu/2011/01/02/jol_el_lehet_bambulgatni_igy_a_semmibe_interju_kiss_tibivel_a_quimby_frontemberevel/full_commentlist/1#c12077399
Válasz erre: "Jól el lehet bambulgatni így a semmibe" - interjú Kiss Tibivel, a Quimby frontemberével
2011-01-05T00:53:47+01:00
2011-01-05T00:53:47+01:00
boonita
http://blog.hu/user/528427
Jó fej a Tibi!
https://budapestkave.blog.hu/2010/12/06/amikor_a_retro_nem_csak_cinikus_kifejezes/full_commentlist/1#c12004708
Válasz erre: Amikor a "retró" nem csak egy cinikus kifejezés
2010-12-28T18:43:25+01:00
2010-12-28T18:43:25+01:00
weekthor
http://blog.hu/user/273232
Egészen bizonyos, hogy élhető lehetett annak, aki abban a korban született. Ugyanakkor vannak kétségeim afelől, hogy például nekünk is ugyanúgy élhető lenne-e. <br /><br />
Mindig is voltak bajok. Akkor is, most is. Ám van egy olyan érzésem, hogy akkoriban talán nem voltak annyira nyilvánvalók a problémák, mint mondjuk mostanában. <br /><br />
De ez meg már nagyon messzire visz a kávézótól... :D
https://budapestkave.blog.hu/2010/12/06/amikor_a_retro_nem_csak_cinikus_kifejezes/full_commentlist/1#c11984620
Válasz erre: Amikor a "retró" nem csak egy cinikus kifejezés
2010-12-25T20:30:41+01:00
2010-12-25T20:30:41+01:00
bagamoyo
http://blog.hu/user/354638
Ellenörző bejegyzésem 1976-ból:<br /><br />
T. Szülők!<br /><br />
................ többszöri figyelmeztetés ellenére sem tanulta meg az Üttörők 12 Pontját!<br />
dátum, aláirás<br /><br />
Mire apám: Na és? dátum, aláírás<br /><br />
43 éves vagyok, az utolsó korosztályok egyike, aki még a maga napi valójában, eredetiben élte meg a ma retro-nak hívott időket.. Jelentem, élvezhető volt! És okot ad arra, hogy ma már csak mosolyogjak azon, ahogy a RETRO égisze alatt számunkra komoly évtizedes különbségeket..mosnak össze.. De a hangulat..valós sokszor így is..
https://budapestkave.blog.hu/2010/12/02/no_de_urak_ejnye_mar/full_commentlist/1#c11814081
Válasz erre: No, de urak! Ejnye már…
2010-12-07T16:52:40+01:00
2010-12-07T16:52:40+01:00
weekthor
http://blog.hu/user/273232
Valóban, igazad van, ezt nem fejtettem ki... Az egyik fő problémát az én szememben a politikusok összekacsintása jelentette, vagyis az államtitkár válasza a jobbikos képviselőnek, amely szerint "mindennek eljön a maga ideje". Hiszen a Jobbik acsaroghat össze-vissza, bízom benne, hogy továbbra is a komolytalanság homályába vész az egész párt, ugyanakkor az ijesztő volt, hogy Halász János szinte egyetértett velük abban, hogy a Nemzetiben "zajló dolgok" vállalhatatlanok... Ne már!
https://budapestkave.blog.hu/2010/12/02/no_de_urak_ejnye_mar/full_commentlist/1#c11813621
Válasz erre: No, de urak! Ejnye már…
2010-12-07T16:08:45+01:00
2010-12-07T16:08:45+01:00
vargarockzsolt
http://blog.hu/user/318966
A Jobbik ilyen, nem minősítem, nem túl érdekes. A kormánypárt reakciói inkább érdekesek. Továbbra is érvényesnek látszik, a radikálisok ki is mondják, amit a FIDESZ nem mer, mert gyáva, alamuszi, és a hatalom érdekében a saját elveit is bármikor felrúgja. Az úgynevezett konzervatív értelmiség köréből érkezett egyetlen szó is a politikai cenzúra ellen? Mert hisz erről van szó: mi köze egy képviselőnek ahhoz, milyen előadás megy egy színházban? Vegye meg a jegyét, aztán írjon kritikát! Nem kell leállni ilyen emberekkel vitatkozni, bár valóban érdemes az elveket újra és újra megfogalmazni.
https://budapestkave.blog.hu/2010/11/16/miniszterelnok_ur_moziba_ne_vigyem/full_commentlist/1#c11720693
Válasz erre: Miniszterelnök Úr! Moziba ne vigyem?
2010-11-28T18:21:12+01:00
2010-11-28T18:21:12+01:00
pizs (törölt)
http://blog.hu/user/310807
Csillagos ötös a poszt!!!!<br />
Tudat alatt, hasonlót már akartam írni, majd egyszer, de most már te megírtad! Nagyon jól látod és írod... de azért NE tedd!... :)
https://budapestkave.blog.hu/2010/11/16/miniszterelnok_ur_moziba_ne_vigyem/full_commentlist/1#c11684305
Válasz erre: Miniszterelnök Úr! Moziba ne vigyem?
2010-11-25T09:59:15+01:00
2010-11-25T09:59:15+01:00
mezítlábasfellebbezés
http://blog.hu/user/364148
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/11/16/miniszterelnok_ur_moziba_ne_vigyem?fullcommentlist=1#c11684067" class="reply_nick_354638" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11684067 );">@bagamoyo</a>: nekem tegnap este fagyott le végleg a mosoly az arcomról. Konkrétan kiveszik a zsebemből azt, ami az enyém, ami engem illet. Ennek fényében a fenti bejegyzésem sem olyan vicces már...<br />
Tegnap kivételesen megnéztük az m1-Estét (csak az jön neten), azt az agymosó dumát, amit M.Gy. mondott... Visszaemlékeztem a régi törióráimra, amikor a tanár példákat hozott a kommunista propagandára, mert egy az egyben azt a hangulatot idézte az a mantrázás...
https://budapestkave.blog.hu/2010/11/16/miniszterelnok_ur_moziba_ne_vigyem/full_commentlist/1#c11684067
Válasz erre: Miniszterelnök Úr! Moziba ne vigyem?
2010-11-25T09:41:03+01:00
2010-11-25T09:41:03+01:00
bagamoyo
http://blog.hu/user/354638
Én csak a csodálkozáson, csodálkozom! :)<br />
Először lopás..aztán zsarolás..aztán? Már csak röhögni tudok..és azt is lassan csak magamban..mert ki tudja, mi jön még? Lehet, hogy eljön az idő amikor a nyilvános kacagásért is keményen fizetni kell?<br />
Jogbiztonság? Mit jelent ez a szó manapság? <br />
..és az a bigott, tekintet amivel az "IGAZAK" próbálják elmagyarázni nekem, hogy de az úgy a jó..és a racionális érvelésben elvérezve..ködösül a tekintet, és odavág egy indulatos lekomcsizó demagóg baromságot a végén..mert azért érti!! De nem tud saját magának sem elszámolni..<br />
Szegény ember! Szánom őket..
https://budapestkave.blog.hu/2010/11/09/szetkenik_az_arcodon_a_szart_es_te_megkoszonod/full_commentlist/1#c11565701
Válasz erre: Szétkenik az arcodon a szart – és te megköszönöd
2010-11-12T23:12:22+01:00
2010-11-12T23:12:22+01:00
mezítlábasfellebbezés
http://blog.hu/user/364148
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/11/09/szetkenik_az_arcodon_a_szart_es_te_megkoszonod?fullcommentlist=1#c11564330" class="reply_nick_269698" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11564330 );">@Tanúsító</a>: Nem lőttem ám el minden eseményt, úgyhogy ha felkeltette az érdeklődésed, mindenképp ajánlom, hogy megnézd :) Hatásos.
https://budapestkave.blog.hu/2010/11/09/szetkenik_az_arcodon_a_szart_es_te_megkoszonod/full_commentlist/1#c11564330
Válasz erre: Szétkenik az arcodon a szart – és te megköszönöd
2010-11-12T20:31:58+01:00
2010-11-12T20:31:58+01:00
Tanúsító
http://blog.hu/user/269698
Sajnos, a darabot csak hírből ismerem, de a bejegyzés nagyon szimpatikus, örülök, hogy olvashattam!
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11402125
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-26T11:23:48+02:00
2010-10-26T11:23:48+02:00
gergo1000
http://blog.hu/user/111852
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes?fullcommentlist=1#c11402096" class="reply_nick_111852" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11402096 );">@gergo1000</a>: <br />
Most látom, hogy te vagy a poszt írója, ugyhogy E/3 értelemszerúen módosítandó E/2-re
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11402096
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-26T11:22:11+02:00
2010-10-26T11:22:11+02:00
gergo1000
http://blog.hu/user/111852
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes?fullcommentlist=1#c11400664" class="reply_nick_273232" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11400664 );">@weekthor</a>: <br />
Imádom, mikor valaki azt írja, hogy nem szeretné elárulni, hogy melyik intézményről van szó, utána pedig a posztban szépen beazonosítja.<br />
Ha nem tévedek, akkor ez a Honvédelmi Minisztérium volt.<br />
Másik, hogy egy átlag ember nem szeretne rendezvényszervezővel beszélni egy minisztériumban, ebből következően valószinűleg a poszt írója se magánemberként kereste őket. Egy jó rendezvényszervezőt, pedig az különbözteti meg a többitől, hogy sok sok kapcsolata van, vagy ha nincs, akkor nagyon könnyen megtalálja a megfelelő embert. Ergó ezért kapja a fizetését. Lehet többet kellett volna tenni annál, minthogy felhívja a központi telefonszámot.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11400700
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-26T09:02:47+02:00
2010-10-26T09:02:47+02:00
macska69
http://blog.hu/user/326179
Dolgoztam sok-sok évig én is ilyen helyen. Sok telefon futott be és sok olyat kérdeztek, amire nem tudtam a választ. ÁM! Volt nekem egy főnököm, aki azt mondta: egyetlen munkatársa sem mondhatja soha, senkinek azt, hogy "nem tudom"! Aki ezt mondja, nem való a vezérkarba. Csak azt mondhatja -mert ugye mindent azért nem tudhat senki sem- hogy "kérem adja meg a telefonszámát és amint tudom a biztos választ, visszahívom." És visszahívtuk! Kőkeményen betartottuk a szavunkat, mert nem volt mindegy, mit gondolnak rólunk. Na csak azért, hogy ilyen is akad azért..., de nem jellemző. Sajnos. Úgy látszik, ennek a minisztériumnak tökmindegy, milyen vélemény alakul ki róluk, csak az a lényeg, hogy mindenki lerázza a telefonálót, a tisztelt állampolgárt, bárkit az "utcáról".
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11400664
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-26T08:58:10+02:00
2010-10-26T08:58:10+02:00
weekthor
http://blog.hu/user/273232
Hát ilyen ez! :D
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11400653
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-26T08:56:55+02:00
2010-10-26T08:56:55+02:00
KözIga
http://blog.hu/user/480860
Az érem másik oldala:<br />
A minisztériumoknál nincs olyan, hogy rendezvényszervező :O, talán ezért álltak értetlenül a dolog előtt. Van protokoll, kabinet, sajtó stb. de mivel hétköznapi értelemben vett btl/atl kommunikációt igénylő tamponreklám nincs, ezért ehhez szükséges rendezvényszervező sincs. Persze vannak rendezvények, és akkor itt jön a közbeszerzési eljárásrend, de ez más dió. <br />
A próba betelefonálgatós játék remek, sok hasonló kretén akad a vonal végén, akiknek jó szórakozást, és nagy telefonszámlákat kívánok. <br />
- Óooo kedvesem tudná kapcsolni nekem azt a szép hangú hölgyet akivel az előző héten beszéltem? <br />
- Hát persze, melyiket a 456-ból csókolom?
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11400425
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-26T08:13:21+02:00
2010-10-26T08:13:21+02:00
thx1138
http://blog.hu/user/123014
Megdöbbent, hogy a kommunikációs osztályon sem tudtak mit mondani. Sztem egy minisztériumban két helyre érdemes telefonálni: az egyik az ügyfélszolgálat, a másik meg a komm. osztály. Ha ezen a két helyen nem tudnak legalább nagyjából eligazítani, akkor az már tényleg a totál kétségbeesés és szánalom. <br />
Egyébként a telefonközpontosoknak is tudni kéne, hiszen bameg ezért vannak ott. <br />
Ráadásul a KSZF intranetes rendszere minden minisztériumi dolgozónak elérhető, ahol BÁRMELYIK minisztériumi munkatársra név, beosztás, osztály, iroda és munkakör szerint rá lehet keresni. Szóval itt annyi történt, hogy kva lusta (vagy simán ostoba) emberek vették a hívásodat. Ami nem csak hogy szánalmas, de felháborító is.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11399830
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-26T00:30:19+02:00
2010-10-26T00:30:19+02:00
dupla vé
http://blog.hu/user/425606
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes?fullcommentlist=1#c11397993" class="reply_nick_75354" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11397993 );">@Peltak</a>: "Elég fura lenne csak úgy az utcáról beesni."<br /><br />
én úgy tudom, hogy az utca emberének életét meghatározó / befolyásoló intézményről beszélünk, ahol meg van adva egy központi szám, ha az utca emberének baja van, akkor legyen mit hívni. <br />
namármost minden valamit magára adó nagy szervezetnél, - legyen az száz vagy akár több ezer fős, mint pl egy minisztérium is, - ahol munkavégzés zajlik, több osztályra, csoportra, bármire van bontva, mind mind különböző feladattal ellátva, ott általában van egy belső informatikai hálózat, ahol mindenféle csoport/osztály tevékenységi körök leírásai, telefonkönyvek, hírek,információk a céggel kapcsolatban, meg még sok egyéb dolog megtalálható. ha manyinak nem egy a4 exceltábla félig kitöltve, (egyik oszlopban néhány név, a másikban meg a hozzájuk tartozó négyjegyű mellék) lett volna az asztalán, hanem egy qrva monitor, akkor bizonyára tudott volna megfelelő embert kapcsolni.<br />
pedig úgy tudom a minisztériumok igen profi - értsd qrva drága de sz@rt sem tudó- informatikai rendszereket vásároltak, fejlesztettek satöbbi.<br />
nem a manyi hibája, meg nem is csak az orbáné vagy a gyurcsányé, hanem a józan észtől elrugaszkodott rendszeré amit üzemeltetünk, meg azoké akiket az előbb említettek kiválasztanak egy egy feladat ellátására, akik vagy szándékosan, vagy a hozzá nem értésük miatt, de végül ellehetetlenítenek minket az élet minden területén. <br /><br />
egy megoldás van, rendszert kell váltani az eddigi vezető réteg kizárásával, és mindent a nulláról újraépíteni. Így jobban belegondolva lehet hogy ott volt manyi előtt a monitor, csak mivel élni sincs kedve, nemhogy segíteni másoknak, inkább bámulta a képernyővédőt, vagy lapozgatta a jól megérdemelt bulvársajtóját...
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11399647
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T23:43:01+02:00
2010-10-25T23:43:01+02:00
átlátó
http://blog.hu/user/75558
Ne add föl, ne add föl bazmeg! A tehetségtelenség egyik fokmérője a bürokrácia, szokom mondani. És ezeket ha már vérszagot kapok, akkor azért is fölhívom. Majd miután kellően tudom, hogy miért is hívtam föl őket, utána kedvesen olyanokat kérdezek, amikre össze-vissza nem tudnak válaszolni. Búcsúzóul mindeg megkérdem, hogy aztat tuggyae e kedves, hogy mennyi a fizetlse, he?
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11399526
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T23:22:25+02:00
2010-10-25T23:22:25+02:00
sisszi
http://blog.hu/user/199886
istenem, de szeretnék ilyen helyen dolgozni. semmi stressz
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11399504
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T23:17:25+02:00
2010-10-25T23:17:25+02:00
weekthor
http://blog.hu/user/273232
Higgyétek el, hogy így utólag már inkább egy kedvesebb anekdotává nemesedik ez a sztori. Bár azért titkon bízom abban, hogy a végtelenségig nem lehet elhúzni a közigazgatás számtalan területén tapasztalható vakaróddzást. De, hogy miért bízom benne? No, azt megindokolni így hirtelen tényleg nem tudom. Csak. :D
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11399486
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T23:14:27+02:00
2010-10-25T23:14:27+02:00
Grrr
http://blog.hu/user/143863
Most még káosz van, nekem is nemrég volt egy hasonló kalandom. A NEFMI-ben került egy jó 5-6-7 telefonba, amíg megtaláltam az emberemet. Szerencsére a telefonközpont az én oldalamon állt az ügyben...<br /><br />
(Amúgy minisztériuma válogatja, de korábban gyakran külsős rendezvényszervező cégeket alkalamaztak, akik az államtitkárságokkal egyedi alapon egyezkedtek - úgyhogy pont a minisztérumban nem nagyon volt felelős).
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11399386
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T23:00:16+02:00
2010-10-25T23:00:16+02:00
Diktatúra Pécsett, új céget foglalt el a Fidesz!
http://blog.hu/user/429935
Törpeforradalmár = törpeforradalom!<br /><br />
Ez a fideszes handabanda!
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11399119
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T22:30:39+02:00
2010-10-25T22:30:39+02:00
MasterMason
http://blog.hu/user/213502
<a rel="nofollow" href="http://www.youtube.com/watch?v=0vDFxiUn1Ig&fmt=22">www.youtube.com/watch?v=0vDFxiUn1Ig&fmt=22</a>
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11398961
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T22:13:49+02:00
2010-10-25T22:13:49+02:00
árnyékgyuri
http://blog.hu/user/24828
Nekem meg általában jó tapasztalataim vannak, de "azelőtt is" azok voltak. Pl. kimondottan tetszik a viccelődés, pont az a lazaság, ami élhetővé tenné az életünket.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11398740
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T21:55:58+02:00
2010-10-25T21:55:58+02:00
miguel_
http://blog.hu/user/335317
Egyszer akartam készíteni egy vidám videóval megspékelt riportot a honvédségről. Naivan írtam egy mailt a központi címükre, és vártam. Ezek szerint csoda történt, mert pár nap múlva Szentendréről, a kiképzőbázisról hívott egy alezredes, hogy akkor találkozzunk és beszéljük meg a részleteket. :)
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11398700
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T21:52:02+02:00
2010-10-25T21:52:02+02:00
Anti Anyag (törölt)
http://blog.hu/user/498001
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes?fullcommentlist=1#c11398276" class="reply_nick_95399" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11398276 );">@gitáros</a>: Ez nem igaz, mert vagy egy éve, igaz, más ügyben ugyanígy jártam. Azzal együtt nem fogtam Gyurcsányra, pedig nem csípem a búráját.<br /><br />
A weblapokra általában rákúrnak pár központi számot és szevasz.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11398644
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T21:47:20+02:00
2010-10-25T21:47:20+02:00
Maradona
http://blog.hu/user/11934
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes?fullcommentlist=1#c11397993" class="reply_nick_75354" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11397993 );">@Peltak</a>: ugye csak viccelsz?
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11398376
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T21:18:59+02:00
2010-10-25T21:18:59+02:00
kyanzes (törölt)
http://blog.hu/user/44321
Bezzeg ha bombával fenyeget valaki, azonnal elcsípik :D<br /><br />
Próbálj valami ilyesmit, csak a "gov.hu" részt egészítsd ki a minisztérium nevével (nem árultad el, melyik minisztérium):<br /><br />
Google:<br /><br />
telefon rendezvényszervezés site:gov.hu<br /><br />
pl:<br /><br />
telefon rendezvényszervezés site:szmm.gov.hu<br /><br />
hátha bejön. Ha nem, akkor buktál két percet.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11398337
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T21:15:27+02:00
2010-10-25T21:15:27+02:00
Jetstream
http://blog.hu/user/214128
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes?fullcommentlist=1#c11397993" class="reply_nick_75354" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11397993 );">@Peltak</a>: "<br />
Egy minisztériumban nem 100-an dolgoznak, mint egy "nagyvállalatnál"... "<br /><br />
100 fő nem nagyvállalat.<br /><br />
Kérem, valaki mondja már hogy jól működik az államigazgatás, jobban, hatékonyabban tud gazdálkodni a szűkös erőforrásokkal mint a piacon tevékenykedő cégek. Mert szerintem nem így van.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11398276
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T21:11:08+02:00
2010-10-25T21:11:08+02:00
gitáros
http://blog.hu/user/95399
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes?fullcommentlist=1#c11398093" class="reply_nick_498001" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11398093 );">@Anti Anyag</a>: <br />
Nem, apám, lehet, hogy nem kapcsolták, de akkor még volt egy rendszer, aminek a működésével nagyjából tisztában voltak az érintettek. <br />
Mára gyakorlatilag a régit szétkúrták, az új arcok meg egyelőre csak megbízhatók, viszont tökéletesen fogalmatlanok.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11398222
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T21:06:09+02:00
2010-10-25T21:06:09+02:00
pcmci
http://blog.hu/user/121227
"miközben olyan cifra lázálmok futottak el szemeim előtt, amelyben a minisztérium összes dolgozója egyetlen fatuskóhoz láncolva kénytelen elviselni azt, ahogy a világegyetem valamennyi létező állatfajának nemi szervéből húgy spriccel a szemükbe."<br /><br />
csodálatos! köszönöm!
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11398093
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T20:56:49+02:00
2010-10-25T20:56:49+02:00
Anti Anyag (törölt)
http://blog.hu/user/498001
Nahát. Orbán ezt is elkúrta. Bezzeg tavaly ilyenkor azonnal kapcsolták akit kellett. <br /><br />
Holnap a krumlipűrédet is az Orbán fogja elkúrni.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11397993
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T20:48:43+02:00
2010-10-25T20:48:43+02:00
Peltak
http://blog.hu/user/75354
Azért szerintem az evidencia, hogy a protokoll osztályra tartozik a dolog, de protokollból is szintenként van több.<br /><br />
Elég fura lenne csak úgy az utcáról beesni.<br /><br />
A kommunikációsnak pedig esetleg, ha megadod az adataid, és, hogy konkrétan mit szeretnél (porszívót árulni, vagy vérnyomást mérni), akkor lehet, hogy kapsz idővel normális választ.<br /><br />
Egy minisztériumban nem 100-an dolgoznak, mint egy "nagyvállalatnál"...
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11397930
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T20:44:22+02:00
2010-10-25T20:44:22+02:00
TacticalCommander
http://blog.hu/user/34561
Most komolyan, milyen alapon várod el, hogy a minisztérium neked, egyszerű állampolgárnak *bármi* információt adjon? Majd ha te fizeted őket a saját zsebedből, akkor!
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11397867
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T20:38:58+02:00
2010-10-25T20:38:58+02:00
tof
http://blog.hu/user/365600
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes?fullcommentlist=1#c11397742" class="reply_nick_51049" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11397742 );">@TaZ</a>: én bővíteném a kört:<br />
...nekiáll igazgatni egy szaktárcát o_O
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11397823
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T20:35:31+02:00
2010-10-25T20:35:31+02:00
tb7999
http://blog.hu/user/294766
Ez bizony így működik. Minden dolgozó csak tette a dolgát, mi kivetnivaló van ezen?
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/25/lofasz_jon_itt_csikano_nem_nemzeti_egyuttmukodes/full_commentlist/1#c11397742
Válasz erre: Lófasz jön itt csikánó, nem pedig nemzeti együttműködés…
2010-10-25T20:28:51+02:00
2010-10-25T20:28:51+02:00
TaZ (törölt)
Es akkor kepzeljuk el, hogy egy ilyen, vagy hasonlo miniszterium nekiall igazgatni egy piaci vallalatot...
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/07/naneeeeeeeeeeeeeeeeeeee/full_commentlist/1#c11395573
Válasz erre: NANEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
2010-10-25T16:23:18+02:00
2010-10-25T16:23:18+02:00
weekthor
http://blog.hu/user/273232
Úgy látszik, hogy ilyen a mentalitásuk, mivel mi egyszer azt vettük észre, hogy olyasvalakit keresnek, aki készítene nekik egy új honlapot. Írtam egy levelet az e-mail címükre, hogy én szívesen elvállalnám, akár ingyen is. Azóta sem érkezett válasz. Ez körülbelül négy hónapja volt...
https://budapestkave.blog.hu/2010/08/19/mert_nem_csak_finom_de_szep_is_marmint/full_commentlist/1#c11394263
Válasz erre: „Mert nem csak finom, de szép is” – mármint?
2010-10-25T14:16:59+02:00
2010-10-25T14:16:59+02:00
weekthor
http://blog.hu/user/273232
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/08/19/mert_nem_csak_finom_de_szep_is_marmint?fullcommentlist=1#c11315247" class="reply_nick_354638" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11315247 );">@bagamoyo</a>: De tényleg! Mi a baj vele?
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11394105
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-25T14:01:49+02:00
2010-10-25T14:01:49+02:00
mezítlábasfellebbezés
http://blog.hu/user/364148
Jó, hogy beszéltünk!
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11387326
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T17:31:36+02:00
2010-10-24T17:31:36+02:00
Harald Blåtand
http://blog.hu/user/238010
Én azon vagyok meglepődve, hogy vannak akiknek ez "túl modern"... Mikor először láttam a terveket, arra gondoltam, hogy jó szobor, de nem túl egyértelmű a jelentése :-)?<br />
Egyébként meg:nem, nem az egyértelmű üzenetet közvetítő köztéri szobrok jók és maradandóak. A kecskeméti szónokló Kossuth, lába alatt az avantgárd, meztelen, kiegyenesített kaszás töprengő atletikus ifjúval egyáltalán nem hagyománytisztelő, de egyértelműen az ország legjobb Kossuth-szobra, pont azért, mert lehet rajta gondolkozni, a többin meg nem. Ahogy a járőkelők szintjén álló, egyszálbél, nyüzüge, beteges, rendületlenül menetelő gyulai Petőfin is lehet gondolkozni.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11385581
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T13:17:41+02:00
2010-10-24T13:17:41+02:00
lehet más a handa-banda
http://blog.hu/user/477622
Jó köztéri emlékművet nehéz tervezni egy nihilizmusig kiüresített intellektuális térben. Ámde az emlékműnek nem a további kiüresítést kéne szolgálnai, haem olyan valamit, ami a többség számára is átélhető. Az "elit" alkotás maradjon meg a kiállítótermek falai között, aki kíváncsi rá, az majd ott felkeresi
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384841
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T11:32:26+02:00
2010-10-24T11:32:26+02:00
val
http://blog.hu/user/37266
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11384714" class="reply_nick_24369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11384714 );">@acsa77</a>: "Szerintem pedig kifejezetten összetetté válik a mű"<br /><br />
Vannak, akiknek az 1x1 is összetett, ettől még nem lesz művészi, csak "mű".
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384766
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T11:19:23+02:00
2010-10-24T11:19:23+02:00
werno
http://blog.hu/user/231473
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11383843" class="reply_nick_242006" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11383843 );">@egy derék katona</a>: mert egy törpe kisebbség ha ha<br />
ha ezt neked magyarázni kell akkor bajok lehetnek az intellektussal !
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384714
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T11:10:45+02:00
2010-10-24T11:10:45+02:00
acsa77
http://blog.hu/user/24369
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11383999" class="reply_nick_37266" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11383999 );">@val</a>: szerintem szinte senki sem ette meg ideológiaként. Hiába tűnik úgy, hogy álságosan csinálta - másik oldalról úgy is lehet nézni, hogy a közélet kényszerítette rá. Mindkettő megközelítés igaz. Nehogy azt gondold, hogy a politikusok olyan szabadon viselkednek. Pl. OV-t a Bilderberger erősen befolyásolja Martonyin keresztül. Meg az ezernyi választás előtti titkos ígéret.<br /><br />
Szerintem pedig kifejezetten összetetté válik a mű, akár az oroszok, akár a magyarok a rozsdás oszlopok. És mindkettőt lehet két oldalról nézni. Hadd ne magyarázzam el. Nem lesz kicsit nehéz a NÉGY értelmezést összeegyeztetni flexelés közben?
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384688
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T11:06:19+02:00
2010-10-24T11:06:19+02:00
Gyárfás
http://blog.hu/user/458019
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11384603" class="reply_nick_443628" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11384603 );">@Shinigami Daiko</a>: <br />
Nekem 56 igazi üzenete az, hogy mi magyarok igen is képesek vagyunk minden jobb vagy baloldaliságot félre tenni és egy célért tenni.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384643
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T11:00:39+02:00
2010-10-24T11:00:39+02:00
Gyárfás
http://blog.hu/user/458019
És persze azt se felejtsük el, hogy bár a forradalom sokszínű volt azt ami utánna jött csak egy módon lehet értékelni.<br />
Azok akik ezt az emlékművet allították ugyanannak a pártnak voltak a prominensei aki a kivégzéseket véghezvitték.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384641
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T11:00:02+02:00
2010-10-24T11:00:02+02:00
val
http://blog.hu/user/37266
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11384600" class="reply_nick_472269" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11384600 );">@pug406st</a>: "Ő 14 évesen miért ment ki?"<br /><br />
Mert tapasztalta, mi az a vörösterror.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384625
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T10:58:23+02:00
2010-10-24T10:58:23+02:00
Gazza Úr
http://blog.hu/user/193363
"Az ügyben egyébként érdekes a Pofosz pálfordulása. A dokumentumok szerint a szövetség akkori elnöke, a zsűrizésben is részt vevő Fónay Jenő annak idején támogatta a tervet. Most azonban azt állította, hogy csak azért szavazott, mert a beadott pályamunkák közül még ez volt a legjobb. És mert furfangos módon már akkoriban azt méricskélte, a vasoszlopok akkora helyet foglalnak el, hogy ha majd elbontják, jó nagy emlékművet építhetnek a helyén."<br />
Ezek a hőseink, ez Magyarország...<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://index.hu/kultur/klassz/2010/10/04/az_56-osok_sztalin_szobor_meretu_jancsikat_epitenenek/">index.hu/kultur/klassz/2010/10/04/az_56-osok_sztalin_szobor_meretu_jancsikat_epitenenek/</a>
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384615
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T10:57:03+02:00
2010-10-24T10:57:03+02:00
Az ős kaján
http://blog.hu/user/317904
Általában egy műalkotást a saját kora nem tud értékelni. :)<br />
100 év múlva ez is megkapja a megérdemelt sorsát:_egy rozsda temető_ lesz.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384603
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T10:54:24+02:00
2010-10-24T10:54:24+02:00
Shinigami Daiko
http://blog.hu/user/443628
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11384567" class="reply_nick_458019" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11384567 );">@Gyárfás</a>: ".. 56 igazi üzenetének ..." Ez mi is volt pontosan?
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384600
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T10:53:38+02:00
2010-10-24T10:53:38+02:00
pug406st
http://blog.hu/user/472269
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11384489" class="reply_nick_37266" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11384489 );">@val</a>: persze hithű emberek minden oldalon vannak. például idézett ismerős hithű kommunistaként halt meg. hitt az eszmében de annak végrehajtási módját elítélte. <br /><br />
aki vakon képes követni bármilyen eszmét és gondolkodás nélkül végrehajtani az utasításait számomra nem képvisel túl nagy értéket.<br /><br />
nem hiszem, hogy minden egyes hithű kommunista felelős lenne a vérengzésekért 56ban és utána, mint ahogy nem hiszem, hogy a forradalmárok felelősek lettek volna azon emberek tetteiért akik csupán merő balhéból lövöldöztek mindenkire aki élt és mozgott.<br /><br />
minden tiszteletem apukádé, hogy ott volt. Ő 14 évesen miért ment ki?
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384597
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T10:53:26+02:00
2010-10-24T10:53:26+02:00
ampelmann
http://blog.hu/user/364055
én ezekre a cölöpökre húznám rá gyurcsányt hornt biszkut és a többi hazaáruló hazug kommunistát.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384567
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T10:47:55+02:00
2010-10-24T10:47:55+02:00
Gyárfás
http://blog.hu/user/458019
Mindenkinek megvan a saját forradalma a jobb es a bal oldalnak ugyanúgy. Egy forradalom vagy lazongás minden esetben kitermeli a szemetét mindkét oldalon. Egy forradalomban benne van a Szabadság téri lincselés, és az utcai csatákban tanúsított példátlan összefogás.<br /><br />
Ennek az emlékműnek sem az a baja,hogy jobb vagy bal oldali, hanem az hogy egy olyan hatalom hányta oda aki 56 igazi üzenetének a teljes megcsúfolásával vezette az országot 6 éven keresztül. És aki az emlékmű átadásának estéjéjén belelövetett a tömegbe. <br />
Ez az emlélmű szimbolikus helyen van,mégsem unnepelt ott senki, ez sokat elmond a hasznosságáról.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384559
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T10:46:43+02:00
2010-10-24T10:46:43+02:00
12K
http://blog.hu/user/525605
Kevés olyan alkotással találkozom, amit a lakosság fel tud használni, ez pedig pont ilyen.<br />
Akár hányszor arra jártam az emberek sétálgattak, vagy bújócskáztak benne. Az a tény, hogy a gyermekek arcára mosolyt fakaszt, vagy egy pár akár 10 percig el van benne az oszlopok között (mert játszhatnak benne), egy új megvilágításba helyezi az alkotást, ez által túl is mutat a vizuális és eszmei funkcióin. Ezért szerintem nagyszerű lett, annak ellenére, hogy valóban egy kupac ócskavasnak tűnik elsőre. Nekem az egyik kedvencem Budapesten.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384545
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T10:44:21+02:00
2010-10-24T10:44:21+02:00
Shinigami Daiko
http://blog.hu/user/443628
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11383861" class="reply_nick_32044" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11383861 );">@dH2K</a>: Völkerschlachtdenkmal - Lipcse mellett. Az erre a célra egyesült Európa legyőzte Napóleont.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384521
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T10:39:23+02:00
2010-10-24T10:39:23+02:00
Shinigami Daiko
http://blog.hu/user/443628
javasolom elolvasni:<br /><br /><a rel="nofollow" href="http://piroslapok.blog.hu/2010/10/23/a_nato_tevedese1956_os_forradalomrol">piroslapok.blog.hu/2010/10/23/a_nato_tevedese1956_os_forradalomrol</a><br /><br />
nem pont erről az emlékműről van szó, de sokmindenre rávilágít
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384497
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T10:32:39+02:00
2010-10-24T10:32:39+02:00
val
http://blog.hu/user/37266
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11384489" class="reply_nick_37266" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11384489 );">@val</a>: "Félreértés ne essék, én nem azt mondtam, hogy ávós és paraszt nem borult egymás nyakába"<br /><br />
Sorry, ezt elírtam, helyesen:<br /><br />
Félreértés ne essék, én nem azt mondtam, hogy ávós és paraszt egymás nyakába borult.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384489
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T10:30:42+02:00
2010-10-24T10:30:42+02:00
val
http://blog.hu/user/37266
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11384417" class="reply_nick_472269" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11384417 );">@pug406st</a>: Félreértés ne essék, én nem azt mondtam, hogy ávós és paraszt nem borult egymás nyakába. Nem volt a Nemzeti Együttműködés forradalma, csupán jobb és baloldalról beszélni értelmetlen. Tegyük hozzá, hogy a klasszikus "baloldali" valójában bolsevik az otthonában húzta meg magát, vagy a pártszékházba menekült. Ennek édesapám a megmondhatója, aki jól ismerte őket (egyébként ott volt a sor elején 14 évesen). Jól ismerte őket, mert a családját jelentgették fel.<br /><br />
Jobb és baloldalról beszélni minden kontextusban hülyeség még manapság is. <br /><br />
A forradalom az erőltetett köztársaság (népköztársaság) ellen folyt. Innen ered a horthysta, ellenforradalom, csőcselék, CIA stb megbélyegzés is. De ez már más irány.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384443
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T10:21:47+02:00
2010-10-24T10:21:47+02:00
val
http://blog.hu/user/37266
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11384402" class="reply_nick_472269" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11384402 );">@pug406st</a>: Pedig nagy részük a nemes célért harcolt. Azok is, akik nem akasztották fel a rendőr ismerősödet, holott akkoriban a rendőrség tudjuk miket művelt. Amit pedig utána műveltek az aztán nem volt semmi.<br />
Itt bukik ki, hogy az őáltaluk csőcseléknek nevezett emberek egyénileg mérlegeltek. Jó sztori. Tényleg.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384417
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T10:16:35+02:00
2010-10-24T10:16:35+02:00
pug406st
http://blog.hu/user/472269
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11384285" class="reply_nick_37266" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11384285 );">@val</a>: amúgy 1et értek. forradalom kapcsán hülyeség jobb és baloldalról beszélni. akkor mind1 volt a hovatartozás mert egy volt a cél. A rákosi korszaknak és az orosz jelenlétnek véget vetni. Most viszont egyesek megpróbálják kisajátítani és Nagy Imrét is belekeverik.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384402
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T10:12:18+02:00
2010-10-24T10:12:18+02:00
pug406st
http://blog.hu/user/472269
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11384285" class="reply_nick_37266" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11384285 );">@val</a>: volt egy ismerősöm aki 56ban rendőr volt. ő mesélte... még a forradalom előtt valakit bevittek lopásért. A rendőrök alapvetően szemetek voltak az illetővel ő nem. kitört a forradalom ők rettegve ültek bent a kaszárnyában, kint gyűlt a tömeg már felfegyverezve, nekik kiadva, h nem tüzelhetnek amúgy sem volt nagyon lőszerük. Végül beengedték a "forradalmárokat" akik a gyanúsítottakat kiengedték. őt megragadták, hogy akkor szépen példát statuálnak vele. erre lépett oda akit lopásért tartottak fogva és ő mentette meg azzal, hogy ne bántsátok mert ez rendes rendőr....<br /><br />
nem tisztem kételkedni a szavában, minthogy máséban sem. de innentől kezdve vannak kétségeim afelől, hogy mindenki a nemes cél érdekében harcolt...
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384285
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T09:43:50+02:00
2010-10-24T09:43:50+02:00
val
http://blog.hu/user/37266
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11384263" class="reply_nick_472269" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11384263 );">@pug406st</a>: Jobbaoldal/baloldal... Hülyeség. Értelmezhetetlen.<br /><br />
Minden esetre tényleg nem ártana megkérdezni a még élő halálraítélteket, hogy mi is volt az a forradalom és hogy kié is.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384270
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T09:39:06+02:00
2010-10-24T09:39:06+02:00
val
http://blog.hu/user/37266
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11384215" class="reply_nick_31341" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11384215 );">@BRandom</a>: "Szimbolizálja az összefogást és a szabadság iránti vágyat, de ennek az elnyomását is."<br /><br />
Hát a mostani az aztán szimbolizálja...<br /><br />
Komolyra fordítva a szót a probléma az ilyen trendi alkotásokkal az, hogy a készítője csak ilyet tud csinálni. Picasso kései művei gyomorforgatóak, de mégis elismerően tekint rá az ember, mert ő valahonnan eljutott odáig hogy un. "ovis színvonalon" fessen.<br />
Akinek ez az alfa és az ómega, az nem művész, hanem a tehetségtelenségét csupán ilyen alkotással tudja kifejezni.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384263
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T09:36:31+02:00
2010-10-24T09:36:31+02:00
pug406st
http://blog.hu/user/472269
az 56-os forradalom a jobboldalé??? talán picit utána kellene olvasni, hogy ki is volt Nagy Imre, milyen eszméket képviselt....
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384261
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T09:36:03+02:00
2010-10-24T09:36:03+02:00
Gyárfás
http://blog.hu/user/458019
Akinek erről az "építményről" NEM Gyurcsány jut eszébe az beteg.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384215
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T09:24:53+02:00
2010-10-24T09:24:53+02:00
Raиdoм_
http://blog.hu/user/31341
Aki lebontja az semmivel se lesz több annál aki létrehozta szerintem.<br /><br />
Egyébként szerintem a közhangulat érdekében bontsuk le az összes építményt melyhez Gyurcsány véres lelke tapad. Kezdjük a hídakkal, autópályákkal! Ha már belekezdünk ne csináljunk félmunkát!<br /><br />
Akinek meg erről az emlékműről Gyurcsány jut eszébe az egyenesen beteg!!!<br /><br />
Az más megítélés alá esik, hogy ez mennyivel jobb emlékmű mint egy orosztankos gyerektaposós. Szerintem egyik se lenne jó választás.<br /><br />
Ha értelmezni szeretném 56-ot a jelenlegi emlékmű arról szól ami fennen is olvasható. Egy gyerektaposós tankos meg csak a kegyetlenkedést juttatná eszünkbe 56-ról. Szerintem a kettő között kellene egyensúlyt teremteni.<br /><br />
Szimbolizálja az összefogást és a szabadság iránti vágyat, de ennek az elnyomását is.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384186
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T09:17:35+02:00
2010-10-24T09:17:35+02:00
karlitoszka
http://blog.hu/user/503702
ennél még egy tank is jobban mutatna ott, meg előtte mondjuk egy széttárt karú alak szobra.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384165
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T09:10:08+02:00
2010-10-24T09:10:08+02:00
karlitoszka
http://blog.hu/user/503702
amúgy pont összeillik azzal a homokkal töltött ocsmány kerékkel ami ott gusztustalankodik nem messze. a torz aberrált zsidó elme terméke szintén fennáll. mindkettőt el kell onnan takaríttatni, mondjuk azokkal akik állíttatták.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384155
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T09:07:31+02:00
2010-10-24T09:07:31+02:00
karlitoszka
http://blog.hu/user/503702
ez a vashalom egy undorító szar, egy zsidó aberrált elme torz terméke, amire vevő volt egy korrupt tolvaj kormány amely szellemi örököse az 56ban ezreket megölető szintén zsidó gyökerekkel rendelkező pártnak.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384034
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T08:21:51+02:00
2010-10-24T08:21:51+02:00
val
http://blog.hu/user/37266
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11380545" class="reply_nick_432290" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11380545 );">@kokavec</a>: Számomra mindig érthetetlenül modern egy jobb sorsra érdemes belvárosban vas és üveg alkotásokat látni, mely művészi értéket kb. a megrepedt alappal, az összegányolt gipszkarton falakkal teremt. Humoros és neoprimitív. Egyszer majd úgy fogunk nézni rájuk mint a 60-as, 70-es években épült "alkotásokra".
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11384017
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T08:16:39+02:00
2010-10-24T08:16:39+02:00
Gyárfás
http://blog.hu/user/458019
Ez a vita elment az esztétikum irányába, pedig a Sztálin szobrot sem azért bontották le mert nem tetszett a kivitelezése.<br />
Egy emlékműnél igen is fontos, hogy ki állíttatta. Főleg akkor fontos,ha azt egy olyan cinikus kissebbség tette akiben az őszinteségnek vagy a jószándéknak nyomait sem lehet felfedezni.<br />
Ez a mű hazugságban született ezért sosem lesz képes ellátni a funkcióját. Le kel bontani és át kell helyezni egy olyan helyre ahol nincs ennyire szem előtt.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11383999
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T08:07:28+02:00
2010-10-24T08:07:28+02:00
val
http://blog.hu/user/37266
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11380515" class="reply_nick_24369" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11380515 );">@acsa77</a>: Az a veszélyes ideológia, amikor Horn (pufajkás) Gyuszi '56-os rendezvényen koszorúzgat. Tragikus is egyben.<br /><br />
(Aki nem tudná; a "pufajkás" jelző nem kitaláció.)<br /><br />
Pusztuljon hát a vasdarab! Helyére valami olyasmi kell, amin nem a belpesti *****gyerekek gondolkoznak, hanem a forradalom túlélői nem nevezik el "szörnyemlékműnek".
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11383966
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T07:52:36+02:00
2010-10-24T07:52:36+02:00
midnight coder
http://blog.hu/user/126052
Az ilyen köztéri szobrok/emlékművek alkotóinak az kellene leginkább figyelembe vennie, hogy az utcán járó emberek 99.9%-a nem főállású képzőművész vagy esztéta akinek az a dolga hogy a teveszarba beleszúrt szalmaszálban meglássa az Eiffel-tornyot, hanem hétköznapi ember, aki azt látja amit a szobor ábrázol és nem mást. Igen pont, mint a 19. században, és előtte úgy pár millió éven át...
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11383924
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T07:01:55+02:00
2010-10-24T07:01:55+02:00
Fittipaldi
http://blog.hu/user/309210
<a href="http://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem?fullcommentlist=1#c11383096" class="reply_nick_91761" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11383096 );">@attila1</a>: amit idéztél, az nem hazugság, hanem feltételezés volt részemről rólad a korábbi megnyilvánulásaid alapján. Nem cáfoltad meg amit írtam, ezért mégiscsak te vagy a komcsi, de nem is tudsz róla, ez a legjobb. :)<br /><br />
Szóval, egy ilyen eseményhez kötődő emlékműnek nem lehetséges, hogy két teljesen ellentétes értelmezése legyen, mert az esemény is csak egyféleképp értelmezhető. Persze bizonyos határok között egy épeszű ember számára. A kétértelműség itt kétszínűséget, az meg hazugságot jelent. <br />
Tehát az emlékműnek az egyértelmű határok közt kell maradnia, ezzel tudja kifejezi az esemény lényegét. Akár lehet többféle értelmezése is, de azok mind egyirányba kell mutassanak, ez lenne a legjobb, és ezzel nyilván feladnánk a leckét a tervezőnek.<br />
Kardját lengető huszárt, molotov koktélt tankra dobó kisfiút, lyukas zászlót természetesen nem támogatok, akkor már inkább legyen kutyapisiltető a helyén, az legalább hasznos.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11383862
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T03:46:16+02:00
2010-10-24T03:46:16+02:00
dH2K
http://blog.hu/user/32044
A mű pedig - többféle értelmezhetőségén túl - párbeszédet gerjesz, gondolatokat ébreszt. Társadalmi beszéd részévé válik. És ez jó. Egy 28 méter magas kardját lengető huszárról ugyanis nem sok mindent lehet filozofálgatni, ott van és kész. Oszt lehet zabálni a zsíros kenyeret.
https://budapestkave.blog.hu/2010/10/04/az_en_emlekmuvem/full_commentlist/1#c11383861
Válasz erre: Az én emlékművem
2010-10-24T03:44:05+02:00
2010-10-24T03:44:05+02:00
dH2K
http://blog.hu/user/32044
Külföldi ismerőseimre rendkívűl nagy hatással volt a mű. Mint ahogy rám is. Szimbólikus, elgondolkodtató, modern, rendkívűl impresszív alkotás. <br /><br />
Persze IQ 50 alattiaknak - a nép, akikből több van - valóban egyszerűbb, nemesebb és felemelőbb lenne valami nagy huszár, egy 4 méteres kokárdával a mellén, körülötte Kossuth, Petőfi és Széchenyi, fölötte "Szabadság" alatta pedig "Nem, nem Soha!" feliratok, ahogy egy óriási Nagy Magyarország talapzaton áll. Ott nem kell gondolkodni, nem kell magyarázni semmit, minden tiszta.<br /><br />
Én mindenesetre sajnálnám ezt az alkotást, mely sajnos úgy látszik csak az értelmiség, a tanult, érdeklődő, elvont fogalmakban is gondolkodni képes, írástudó réteg számára értelmezhető sajnos.